julstämning eller vad?




julen är här! iallafall i mitt hus. jag har en sån otrolig julstämning nu efter denna vecka, det är galet faktiskt. för jag har inte känt såhär sen jag var liten och man vaknade på morgonen när mamma natten innan hade ''julat'' upp hela huset. det var grejer det. förra söndagen var det ju glöggfika vilket alltid ger en en liten känsla av myshet. igår bakade jag pepparkakshus tillsammans med vicko, vilket var otroligt kul. vi gick så mycket all in att båda vi har hittat mjöl och pepparkaksdeg.. överallt. haha! nu är tanken att jag ska åka till amanda och dricka massa glögg och bli redigt rolig innan kvällen bjuder på julbord. kolla! vad vare jag sa om julstämning. sen kanske man hinner beställa lite julklappar? vem ska man köpa till? :S ysch. jobbigt. men det hör till. later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0