idag, torsdag.

hjälp-mig-vad-trött-jag-är. är galet sugen på glögg, sitter och kollar på 2½ män och julklappar på internet. lite julstämning har man aldrig dött av. redan på söndag är det ju första advent så då ska det börja julpyntas, iallafall litegranna så att man känner av stämningen. lussbullsbakning, knäck osv också. men innan så måste lite saker fixas här hemma. städniing och lite sånt. är det bara jag som älskar julen? för det känns så ibland. jag älskar första brasan för säsongen, att utan problem kunna dricka kopiösa mängder té, vakna på morgonen och mötas av svinkallt vittsnötäcke på marken och tvinga i sig lussebullarna man precis bakat. julskinka också. ååhw, nu blir jag helt till mig. kan det inte bli jul nu?

idag försov jag mig så jag fick skjuts av far min. inte sovit och helt förstörd på tåget men vill man jobba så måste man jobba alla tider man får. här hade jag tänkt skriva ett fint inlägg men jag känner nu att jag klarar inte av det. handleden klarar inte av och skriva och ögonen är nära fallpunkten. måste sova ett tag. natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0