himlen öppnade sig

har det regnat hela dagen eller är det bara för att jag var ute som det regnade? när jag cyklade till tåget, störtregnade det och samma visa när jag skulle hem. nu sitter jag och försöker värma mig med annas dator i knät och kollar på project runway. riktigt roligt eftersom christian är så oslagbar, flera steg framför de andra. ingen annan förtjänar att vinna mer än han faktiskt.

idag på jobbet var det otroligt roligt och jobba, det är det alltid när man jobbar tillsammans med boutros (osäker på stavningen men det ska låta; "boutroås") anywho! vi sprang runt där tillsammans med jacob från nya zeeland. jag lovar att jag skrattade hälften av tiden med kommentarer som:
-"du ser ut som en docka. åhw gulligull och nypa i kinden."
-"du är snäll, tror jag, men du är en sån som skulle kunna göra riktigt hemska saker. eller hur?"
-"VAD HAR JAG GJORT MOT DIG? sluta skratta tycker det är taskigt att du skrattar åt att jag ser ut som en clown".
åhw, jag vet inte vem jag ska jobba med imorgon men den som väntar får se. hoppas att det är någon som jag inte ser helt jätte dålig runtomkring.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det spöregnade när jag åkte till och från skolan :/

2009-11-17 @ 17:12:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0