hey partiepoopers.

no fear, anette is here. ögonen bara hänger på mig och allt jag vill är bara och sova. vilket roligt liv man har ibland tycker jag. haha!  idag hämtade jag ut mina glasögon som jag sitter och har på mig just nu. riktgit ovant och det småkliar lite på näsan också. inte riktigt van än, men det kommer väl. 3000 rikstaler gick det på så det är inte gratis nejnej. tyvärr då så har jag ingen kamera så jag kan heller inte visa hur dem ser ut. ni får överleva helt enkelt eller så.. nej! men jag har ju mobilkameran! åhw, va fiffigt. kanske hinner snappa ett foto innan jag somnar ikväll.

imorgon blir det en otroligt tidig morgon, ska helst gå upp 04:40, eftersom jag ska... åka lastbil(!!) ååh, jag höll på att tappa hakan när tony kom fram idag och frågade om jag ville. vadå ville? haha! det är väl klart, tillsammans med min favorit rille. ska bli riktigt kul och irritera nördarna där nere igen + eventuell halvdag? tackar inte nej. med det sagt måste jag nog nästan hoppa i badet nu. mysa ner mig riktigt ordentligt. kanske somnar och drunknar. haha! det skulle bli en rubrik i aftonbladet det. haha! ojoj, babbelbabbel. catch you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0