har jag blivit ekonomiskt medveten?

för första gången någonsin började jag vela inför att köpa kläder här på internet. jag har alltid kunnat bara klicka hem det utan problem och tänka på hur mycket pengar jag hade och spela med eller hur jag skulle betala det. nu har jag pengar men kunde inte trycka hem de tre beställningarna. kan det ha blivit så att jag har blivit vuxen på en dag? ekonomiskt medveten?
jag började tänka på julklapparna jag ska handla, hur jag ska leva resten av månaden (det är ju faktiskt fram till jul) och allting runt omkring. helt nojjig blev jag. jag har inte bestämt mig om det är värt den än. men vi får se. jackan ska jag iallafall ha även fast det kommer gå på 1500 pistoler. det är det värt! nu blir det sängen. sovmorgon imorgon till 05:20. wiihhoo!!


Kommentarer
Postat av: Snefan

ohlala! schnygg!

2009-11-27 @ 16:33:08
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0