halleluja lönedag.

lönedag idag, vilket skulle betyda en massor av pengar i plånboken, men det gjorde det inte denna månad. glasögon betalades, räkningarna betalades, hyran gav jag till pappa och sparade det som behövdes sparas. nu har jag, minimycket och leka med till julklappar och annat roligt. kommer bli lite hårt men jag och micki har gjort en pakt. inget godis(gäller även naturgodis och kakor och annat skit) får vi handla, men vi får äta om någon bjuder eftersom vi inte gör det av bantningsanledningar eller nåt utan av pengafrågan. tidningar är också bojkottat enligt mig denna månad. jag ska lära mig läsa böcker! sådeså.

kom hem tidigt idag, runt 14:00 efter en dag i lastbil med rille. tycker nästan syn dom honom eftersom jag pratar så mycket om mig själv. haha. men han verkar inte störas, han är så göllig. haha! men imorgon går det tillbaka på mondul igen. ''vi saknar henne här uppe så vi snor tillbaka henne imorgon. HA!'' var anledningen.
nu blire nät-looki-shopping och glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0