glasögonorm

jag kommer se så smart ut (!) otroligt. idag gick jag ner till dinsyn här i centrum och gjorde åter igen en synundersökning. jag tyckte inte den andra kunde stämma och istället för att köpa ett par glasögon som jag sen inte hade en användning för så prövade jag igen. och mycket sant, jag hade mer fel. brytningsfel på båda ögonen + någonting mer. allt jag höll koll på var hur mycket jag skulle behöva betala. men det blev inte så farligt. 2600:- tror jag det landade på, med synundersökning, 2par glasögon och reflektionshämmande behandling. jättenöjd! och nu kanske jag tillochmed kommer kunna förstå hur det är och se bra. man kan inte mer än vara lycklig. mina babes kommer hem redan nästa vecka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0