en dag av kaos och lycka.

fredagar är annorluna och jag förstår inte riktigt, om jag ska vara ärlig. har varit stressad, glad, äcklad, skämts och aa, jag har nog nästan gått igenom människans alla faser på en dag. hade bilen till jobbet vilket var otroligt skönt + att jag kom i tid idag. det var dock stressningen hem som inte var så rolig. skulle hinna hem och duscha och så innan jag återigen skulle till sundbyberg och hämta upp pappa och senare cillen och åka till kusindavid som fyllde år.
på bilvägen påväg och hämta pappa lyckades jag; svänga av vid rissne, spilla glass på min vita tröja, krocka med ett äckel som körde rakt ut i vägen när han stannat för att plocka upp en polare, köra mot rött, svänga vänster när jag skulle höger och aa.. haha! jag borde ha ätit innnan jag satt mig bakom ratten helt enkelt. 7immar utan att äta är ganska extremt.

hos kusinen var det roligt iallafall. fick träffa kisens flickvän och alla hans kompisar, min faster och kusinmalin. håller inte så mycket kontakt med min släkt. har nog sett de mer denhär månaden än någonsin förut. så det kan bli!
dock när jag kom hem vet jag inte riktigt hur jag ska tolka det. hade fått ett.. beundrarbrev på facebook från en arbetskamrat. åhw, tycker sånthär är så jobbigt och det är ju faktiskt inte första heller. ibland känns det som om jag bara vill äckla till mig riktigt ordentligt och bara gå till jobbet så att folk slutar kolla. för någonting verkar det ju vara, vad vet jag inte. jobbigt livet är som liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0