1advent.

vad hände med julen när jultomten försvann. när föräldrar slutade bry sig om julstämningen och när man inte ens försöker vara trevlig mot medmänniskorna man ska fira jul med? jag vill ha en jul tillsammans med min familj. nu kommer det inte bli med mamma och pappa tillsammans, vilket inte gör mig någonting. men jag vill ändå att när jag väl är hos/tillsammans med någon utav dem, att stämningen är bra. julen och vintern ligger mig närmast runt hjärtat men ingen annan verkar förstå hur viktig den är för mig.  men det är väl samma sak där. jag, jag, jag. man får inte be om uppmärksamhet eller tankefrihet om man inte är starkast just då eller har högst röst. så trött på vardagen och allting som här en att komma med. världen vänder väl någon jäkla gång och jag hoppas jag är med i förändringen.

jag har inga fler ord. jag är bara otroligt förbannad just nu. hoppas alla bara kan försvinna ett tag.

Kommentarer
Postat av: Snefan

världen vänder när du beslutar dig för att starta vända på den :)

2009-11-30 @ 20:51:35
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0