världen är full av överraskningar

minst sagt.
de senaste dagarna har varit de mest förvirrade i hela mitt liv. jag har varken stått på höger eller vänsterfot, inte heller ett protesben. jag har bara flytit runt och inte varit medveten om tid eller månad. just nu sitter jag chockad, otroligt chockad. över hur jag själv tillåter mig tänka och på information jag precis fått.

minatankar:
någonting som du tror att du lagt bakom dig poppar upp igen, som vanligt när du egentligen hittat en ny väg. gosande känsla smiter över dig igen och du kommer på dig själv mitt i allting. vad i helvete håller du på med?
problemen kommer tillbaka och hjärtesorgen. det är svårt, otroligt svårt. känslor är jobbiga och skulle jag kunna skulle jag vilja vara ett känslokallt kylskåp. för det är just känslorna som förstör allting, alltid! vill bara gå och gräva ner migsjälv i jorden. hela jag är en pina i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0