vad fan är problemet (?)

..med att jag aldrig uppdaterar bloggen numera? bloggtorka BK!
..att jag alltid är sugen på kokosbollar men trycker ner begäret med annat, exempelvis chilinötter. wysch!
..att man alltid är trött när man är påväg hem men uttråkad när man väl kommer in genom dörren.
..att jag inte har någon aning om vad jag ska ta mig till om en månad.
..att denhär bikinin är otroligt obekväm, men ändå envisas jag och ha den.
..med solen?
..att jag inte har någon ork att träna = vilket resulterar i att jag inte har någon ork alls.
..att jag inte har tillräkligt pengar till att flytta.
..att man aldrig nöjer sig med kläderna man redan har.
..att ingen kommer hit och städar mitt rum när jag vill det *ögonen vimlar runt* haha

aa, nu tror jag faktiskt att jag var klar. ska nog sätta mig och vimla runt lite på arbetsförmedlingen bara för att jag inte har något liv, eller någonting och göra. och blogga ska jag börja med nu igen. man måste ju ha någointing och göra. kanske tillochmed kan göra en liten förändring med designen? word up! orken måste ju komma någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0