promenix.

det finns så mycket och tänka på när man är ute och promenerar, tankarna bara vandrar och sen kommer man på sig själv över hur dum man egerligen låter. tur att det är den enda stunden ingen kan se eller höra vad du gör.
-"jesus, den där snigeln var snabb. undra om det går snabbare bara för att det regnar. ungefär som glidmedel. swosch, iväg! eller? kanske bara en racer."

jag slängde upp mig själv kl 09:00 idag just för att.. aa, varför egentligen? jag tycker jag har sovit bort alla dagar den senaste månaden. jag tycker också att jag ska börja träna igen, men måste börja lite sakta ändå. det var ungefär 1,5 månad sen jag rörde på mig sist, i träningssyfte. man börjar känna sig mer och mer som ett kylskåp.
igår hade vi en myskväll, jag och tina. haha! eller.. vi lekte chaufförer halva kvällen men.. wellwell. vi fick iallafall kolla tillbaka på några avsnitt av over there (VÄRLDENS och UNIVERSUMS bästa krigsserie ever.) härliga tider detdär.

måste bara hitta någonting och göra nu. what to do today?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0