plåster, vågor och bada!

4 stycken plåster fick smycka min kropp idag. alla hemska myggbett och nu min nya skärsår jag fick idag när jag skulle skära tomater. satsar liv och lem i min mat, kan lätt säga att den är lagad med kärlek!
den blodiga pastasalladen fick följa med på båttur bakom hagviken idag (ingen aning om vad jag annars ska kalla det) det var lilla jag, lea, ken, ceder, nicklas, henke och kusinken som var ute och race:ade. tror faktiskt inte jag har badat såhär mycket, som jag gjorde idag, på år.
kommer ihåg när jag var liten och berättade för mamma hur töntig jag tyckte hon var för att hon inte badade. sen blev jag likadan. haha! no more sister! nu jäklar ska jag bada varje dag.. om jag nu så hinner. jobbet börjar på måndag och jag kan erkänna: jag är nervös. där! jag sa de. haha! tillochmed stålmannen är rädd för någonting!
wellwell.

jag längtar fortfarande till vintern ganska mycket. tänk hur mysigt det är. gosigt! men det är väl bara jag som tycker det, som vanligt. haha! snöbrädan vill jag ut och leka med <3 åhw. nu ler jag också. haha! vissa minnen är bara för bra.


Kommentarer
Postat av: snefan

näh, de e inte bara du som längtar efter vintern, jag saknar min bräda :'O

2009-07-18 @ 20:42:18
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0