lördag

det är verkligen tråkigt och vara ledig!

inte för att det är mycket roligare och jobba, men jo. faktiskt lite. då har man någonting och göra och dagarna segar sig inte förbi.
just nu sitter jag och letar jobb (inte i sverige. hoho! undra vad anette tänker göra nu?) jag har lite planer på g nämligen. så om allting går som det ska är det jag som försvinner som ett skott inom några mänader. skrämmande&spännande!
ikväll blir det nog utegång i storastaden med girlsen. sen får vi se vart vi hamnar eller om det blir någonting. det hackas lite fram och tillbaka här tycker jag. får nog terrorisera linnea snart igen.

btw, igår såg vi harrypotter. YSCH! på den. tyckte den var så dålig, ber om ursäkt men det är min egen åsikt. jag tycker ju inte heller om filmer liknande sci-fi eller fantasy så det är kanske inte så konstigt. wellwell. nu ska jag tvätta peruken och trutta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0