inne på coop

(då skriver jag igen eftersom blogg.se la ner, totalt)
heliga bananer!
jag vaknade i tid idag, första gången på otroligt länge faktiskt. hnn slänga in en tvätt, städa i kylskåpet på allting som gått ut för en månad sen och gå en promenad med hunden. timmarna flög och sen åkte jag, mr.k och hans mamma och kollade på bärbara datorer. jag hittade två som jag är totalt förälskad i. ska skrapa ihop pengar och köpa de två små älsklingarna senare, kanske.

när vi kom hem åkte pappa och jag direkt till coop för att handla från topp till tå (kylskåpet bestod utav öl, bacon och kaviar. inte okej!) jag blev självklart chaufför för dagen och.. när man väl kan trycka plattan i mattan ska man väl göra det? jag låg på motorvägen och tävlade med två par killar, runt 20 kanske. tills den sura gubben bredvid mig, aka. pappa, ryter till. jag, med en ledsen min, bromasar och ligger senare och puttrar i 110km/h till coop. tråkig människa!

när jag är på coop lämnar jag inte någon produkt ensam. alla varor jag sett på tv ska med mig hem, och alla som inte har varit på reklam för att jag sen kan skryta med att jag redan ätit den när den kommer ut på reklam. jag är alltså riktigt farlig i matbutiken + att jag sprang runt med en såndär blippgrej. haha! jamesbond i mataffärsform.
när jag springer runt bland frukter och annat ser jag en gullig tant och hennes gubbe. man tänker aldrig någonting ont om sådär gamla människor eftersom, iallafall jag, tror att de är så sköra och fina av sig att man inte riktigt vill störa dem. tanten vänder sig med en gurka i handen och en filurig min.
-"bättre lång och smal än kort och tjock! eller hur Gunnar?" och ger en flirtig min mot mig. jag som är fullt upptagen med att tappa hakan ler som ett fån och ger tummen upp och går där ifrån fnittrandes. komiker nästa!

anette, 200-i-kurvan, höglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0