i'm back!

man ska då inte låta ceder välja film igen iallafall. två dåliga val av filmer i rad. för någon dag sen hyrde vi film, die welle, med lea, malin och carro. alla hade redan sett den tydligen, eller aa en liknande, förutom lilla jag.
och igår hyrde han the wresler. en hur seg film som möjligt finns. lea, ceder unt moi satt alla och sov. ajaj. ceder var ju ingen filmkung precis.

just nu sitter jag fortfarande och kämpar med min ipod. det är absolut ingenting fel med min lilla älsklings greger (ja, greger fick han heta!) utan mer låtarna som ska in. jag måste sitta och fixa alla låtarna om igen eftersom förra mp3:n jag hade kan ta någon långt där bak (ursäkta!) så sur är jag för att det tar så lång tid!

Kommentarer
Postat av: snefan

Hur kan de ta sån lång tid å fixa låtarna? :S de e ju bara å lägga in dom?

2009-07-16 @ 04:53:28
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0