ibland får man bara nog

min design var gräslig, och blev väl egentligen inte så mycket bättre. men jag satt ner foten iallafall och bestämde mig för att göra om. när resten i livet ser ut som en skrotipp kan man röja upp på bloggen, för att försöka få en syn på ett strukturerat liv.
idag har jag väl inte ägnat mig åt mycket. kämpade och svor åt min ipod (som nu fungerar), besökte ceder på turistbyrån, var ute på promenad och kollade på film med anna, bror, lea och ceder. vi såg på pride and glory. en ganska konstig film. mycket tänka och försöka förstå handlingen, komplicerad och jobbig tyckte jag. menmen!

imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen. jag ska ut på promenad på morgonen, efter en nyttig frukost. sen ska jag kanske bada med gänget, städa mitt rum och senare på kvällen kommer vigas till gamla minnen och umgås med tina, precis som vi gjorde för rätt så länge sen. ska bli riktigt mysigt. det blir over there och kanske lite gitarrhjälte. hoppas på två bra sista dagar i ledighet.


Kommentarer
Postat av: snefan

Ouh I like the design :D

Du får hjälpa mig fixa min nån dag, jag är helt lost på sånt här ^^

2009-07-18 @ 02:31:42
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0