hemmahemma!

the crew liksom:  sandra, rasmus, sören, phiona, paulina, malin, vicko, josse, stefan, victor, cecilia, hanna, patani & kungsängspeople:rna

alltså! arvika2009 - ganska underbart om du frågar mig. helt underbart crew och ett par.. unika händelser hann vi skrapa med också. vissa saker kan bara hända på festivaler!
vi tog bilen direkt efter banden vi ville se, som slutade runt 2. jag och sören la oss i ett tält och sov innan vi skulle börja släpa högar med packning till bilen. inte så konstigt att man är helt slut. ungefär runt 04:00 tror jag vi rullade där ifrån och inte långt efter det slocknade jag.
efter fyra timmar var vi hemma och jag rakt in i duschen, åt upp brors födelsedagschoklad och slocknade återigen i soffan i 9timmar i sträck (trots miniflyttfirman som sprang runt och tv:n på högsta volym) OM jag var trött. undrar bara hur i H jag ska kunna förmå mig själv och gå och lägga mig nu.

iallafall: banden jag såg bör nämnas också tycker jag.
hoffmaestro
alice in videoland
casiokids
depeche mode
koRn
lillasyster
mustasch
igen
nine inch nails
röyksopp
the sounds
tiger lou
welle

word up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0