heaven vs. hell

         vem drömmer inte om att vakna upp en morgon, trött, huvudvärk, hungrig, mensvärk och fredagsförstörd? en mycket sämre dag kunde det inte bli med tanke på detta. jobbade som en galning med kallsvettningar och ansiktsfärgen bara försvann. rickard som satt bredvid försökte hjälpa till så mycket han kunde men.. det gick sådär. hans sämsta/bästa skämt idag var: "vad blir smart arab baklänges?" haha! 2 veckor till av såntdär nonstop. hur satan ska jag överleva detta?
det gick iallafall över efter ett tag och gick över till energisktant. men istället när jag kom hem däckade jag av ren utmattning och vägrade vakna innan 18. har nog aldrig varit så slut som jag är nu på länge. att gå upp 05:00 är man inte vad med och heller inte att släpa på lådor som är lika stora som mig själv. apropå storlek fick jag en fråga idag: "ska du alltid vara sådär smal?"
personligen tycker jag att jag är normal men tror aldrig jag har fått den frågan tidigare. lite annorlunda minst sagt. men jag bryr mig inte så mycket om vikten (orka bry sig) om man inte börjar få kulmage för det är ju lagom sexigt. Grr! en kokosboll om dagen är bra för magen.

rädda mig från denna tråkiga natt? eller ska jag bara gå och sova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0