gårdagen, 22/7 2009

snacka om 200 blås hela dagen. jobb från 06:30 - 14:00, X antal minuter på tåget (HAH! då vare tomten som missade tåget), hem & fixa mig, sticker ner till shell, sticker vidare till vicko och sen hem och sen slocknade jag i sängen.
jag måste då bara nämna att jag älskar min arbetsplats just nu. haha! varje dag händer det någonting kul. om det är för att jag är för trött eller för att det är jäkligtkul har jag inte riktigt kommit fram till. klantigheterna fortsätter i samma takt som de föregående dagarna, men det verkar inte störa någon mer än mig själv.
igår var nästan den roligaste dagen. fick reda på vad killarna snackar om mig i omklädningsrummet av världens skönaste norrlänning, roger föll på att halshugga mig, gräsklipparna attackerade och jag fick tillochmed äta kebab. dagen gud gav med! LJUVA TIDER! micki låg och skrattade non-stop i.. många minuter när jag berättade allting jag varit med om. hon vet alla människor jag snackar om, och deras livshistoria dessutom, vilket gör allting extremt mycket roligare.

slutade runt.. kanske 14:00, vilket var ganska skönt. kommer hem när lönen fortfrande tickar. haha!
sedan stack jag raka vägen hem till vickosnoria för en myskväll, henne har jag inte träffat på länge känns det som. vattna blommor som fina hemmafixare gjorde vi. tog ut roddbåten på sjön och fick ragg av 4 ''homosexuella'' gubbar som ville kyssa oss på kinden och gick sen hem och åt världens godaste efterätt.

denna dag var fan värt varenda sekund.



lastbilen, runt 8 på morgonen. befinner oss någonstans i bushen och fick en gratis burn för att piggna till. OM jag blev pigg! bwhahaha! stackars chaffis.


roddbåt. roo, roo, roo thi bhåt! mysigt, kallt, läskigt. vi hittade tillochmed flaskpost som visade sig vara kräftnät.


efterrätt. nyplockade jordgubbar, körsbär och vinbär (från vicksnorias egna trädgård) med vaniljglass och lakritssås.


Kommentarer
Postat av: snefan

Lakrits och jordgubbar!?! skadade människor!

2009-07-24 @ 05:01:09
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0