en sak är säker, jag är INTE superman.

nu har jag lagt på mig ett nytt projekt. nej, inte lära mig stå på händer i en minut eller någonting såntdär dumt utan jag har tydfligen kommit på att jag ska renovera om hela gröna stugan på landet. jag vill kunna ta dit människor så vi kan bo där i någon dag eller så utan att skämmas och tycka att det skulle kunnat ruttna en gamling i precis samma hus.
renoveringen innebär; kök, badrum, vardagsrum/sovrum, sovrum 2, sovrum 3, matsal, hall och även uteplats om jag hinner och orkar. hur ska jag orka med dethär? visseligen är det inte allting från början men det är måla, fixa, matcha och mixa och fixa och dona. jag har lagt min egen grav alltså, eftersom jag jobbar samtidigt.
idag åkte jag ner till landet för att se möjligheterna till om någon av mina ideér skulle funka och självklart ska det börja krångla på en gång. 10 cm hit & 10 cm dit. spela någon roll jag får väl skära av det mesta om det ska fungera.
som sagt.

närmaste dagarna kommer jag jobba som en galning, planera som en galning och kanske tillochmed börja renovera som en dåre. kommer inte vara kontaktbar, endast till människor som jag vill träffa. haha! ni får gissa vilka ni är. närmaste planering är:
- färgaffären
- ikea
- järnaffären
 

wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0