en inte så händelserik dag

efter 2 lättöl, godis och dåliga filmer på tv finns det väl ingenting annat och göra än att komma upp och ''ojja'' sig här. dagen gud glömde! jag är så uttråkad. det finns inte ens ett ord och förklara hur mycket energi som splitter runt i kroppen. det roligaste som hänr idag var att jag glömde körkortet när jag skulle till kungsängen.. men, wellwell. ingenting ont hände där heller.
nu är det också bara 1 vecka kvar innan jag börjar jobba. kul? well, i don't know. hur kul kan man ha i en lastbil? kanske beror på människan som sätter arslet precis bredvid. och som stefan OCH farfar säger får nog den människan öronskavsår om den ska sitta med mig i samma bil i en månad framåt. pet på'n!

underhåll mig?


Kommentarer
Postat av: snefan

Öl på en söndag, palla va manlig!

Efter i lördags är du godkänd som lastbilschaufför! Du låter iaf som en :)

2009-07-13 @ 16:54:47
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0