dagen

ni måste väl bli uppdaterade om min extremt underhållande dag idag också. egentligen förstår jag att ingen orkar läsa men what the hell.
jobb idag med, veckodag som vanligt resten av veckan. idag hamnade faktiskt jag och mr.S på samma tåg. hellelulja, efter 4:e försöket. otroligt opeppad och trött. påsarna under ögonen blir bara större och större för varje pina till morgon. både jag och min medchaufför var otroligt trötta idag vilket resulterade till mycket tystnad. idag körde vi runt i mina neighbourhood och levererade, och inte en kotte som jag kände träffade jag. vartfan höll ni hus människor?
en annans kis i lastbil hade endast 10 affärer och leverera till idag, vilket betyder att han slutar.. efter kanske 2-3 timmar. men ändå får killen full lön. vad är det som händer med världen?
kanske jag inte ska klaga. själv slutade jag 13:00 idag. vi körde race idag, jag och roger. superduon. sista dagen med den tokstollen imorgon. på måndag byter jag till ett nytt puncho. lycka till anette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0