andra dagen på jobbet.

första dagen är alltid en pina. man vet varken vart man ska ta vägen eller vad man ska förvänta sig. andra dagen brukar bli kalasbra eftersom man fortfarande försöker sitt bästa och har fått ett hum om vad amn egetnligen håller på med. MEN! inte för mig. detta var den mest pinsamma dagen någonsin. KA-TA-STROF! jag gick in med pirran i en glasvägg, jag gick in i en glasväg med huvudet före, jag fick 4st kartonger x 10kg på mig från 2 meters höjd idag, snubbade och glömde papper.  det var som om hela jag satt i koma dagen i enda.
som tur var har man en kompanion i bilen som hade otroligt mycket skadeglädje. skrattade hela dagen nästan. vi kom på en ny checkinglista av dumma/saker vi gör, ''insekter - 1, roger - noll" och snackade skit om butiksägarna till affärerna som inte hade öppnat när vi kom.
vi hade också mest leveranser idag. 200 lådor! 56 olika butiker! herremin acove. det tog musten ur en totalt.

man kan säga att oavsett en sugig dag blev den ändå hållbar eftersom man har en kompanion med humor. tack gode gud för det. vad skulle jag annars ta mig till?
nästa vecka byter jag dock, till någon kille från mina egna hemtrakter. ska bli spännande eftersom jag inte vet hans efternamn och inte kan kolla upp honom innan.

iallafall. imorgon är en ny dag, så jag ska fortsätta kämpa. imorgon är det onsdag och.. 3:e dagen. snart har man ju gjort en hel vecka. och förmodligen är det mindre lådor än idag.

Kommentarer
Postat av: snefan

HAHAHAHAHA! :D awesome! du gör de allra värsta å underbaraste man kan göra, gå rätt in i en glasdörr :'D jag hade dött om jag såg dig göra det, bokstavligt talat dött!

2009-07-22 @ 17:17:14
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0