vill bara sätta mig med kakor, te och en gullig romans på tv

ännu en dag nere på landstället och måla, måla, måla. fast nu börjar faktiskt saker och ting bli klart även fast det fortfarande ser ut som bäckonberga. hela jag är helt slut och kommer nog släpa mig ner till ica och handla någonting mums. harvekakor (hjärta) och ett månadskort, inte att glömma!
livet bara rullar på, och det känns inte som om det är någonting roligt som händer just nu. samma musik, samma kläder, samma människor och samma ställen. det är sjukt hur snabbt man blir trött på allting igen. fast jag är riktigt glad att jag återfick jobbet. det är det jag kommer leva för nu, närmaste veckorna och bara tjäna in pengar.

igår hann jag också se män som hatar kvinnor. hemsk film! satt hemma hos linnéa tillsammans med hennes föräldrar. hemskhemsk, men otroligt bra ändå. svenska filmer blir bara bättre och bättre. för några år sedan kunde jag inte ens kolla på svenska filmer, för att jag tyckte de var så dåliga. tummen upp till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0