välkommen in

tänka sig. jag var ute och sprang idag, 07:30. vilket träningsfreak man kan vara. vi sprang inte så långt dock men det blir träningspass igen när vi kommer hem också. yoga blir det för mig. måste träna upp mig nu om jag ska fortsätta på baletten som börjar om två veckor.
        just nu sitter ivrigt och försöker få igång webb kameran på denna dator, vilket inte riktigt går som jag hade planerat. kunde ju ha varit kul med en och en annan bild ibland, men nehe! fredrik sparang precis in på en ica nära butik och försöker sälja till sig saker både här och där och jag sitter och fjollar mig med CHIC-tidning, korsord och datorn. vid en butik vi parkerade stod en bil från mitt jobb precis bredvid. vad är oddsen på det? jag tar det som ett lovande tecken och hållet tummen på dert bästa.

nu ska jag roa mig lite mer med shopping i all ära. tidningar till folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0