trött är inte ens rätt ord

benen viker sig av träningsvärk och utmattning. jag har varit i fullfart sedan 05:00 imorse och får äntligen lugna ner mig med en dusch. hur skönt det var behöver jag inte ens nämna, ni har alla varit stressande/utmattade. förlängt jobb fick jag nu igen. whieopiedoo.
jag och linnea åkte in direkt efter jobbet till stora staden och handlade loss lite, mest fönstershopping men några saker hamnade också i min ägo. en nertonad röd weekendbag och ett par lårhöga stickade strumpor som bara var too die for. mer blev det inte, faktiskt. men dagens skratt blev nog att lea, vimelpannan, slarvade bort sin mobil och väska på två olika ställen som vi fick springa tillbaka till i panik.

nu måste jag sova ett tag för dethär.. går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0