söndag.


sköna, sköna söndag. micki och anette på äventyr betyder problem. jag badade idag också, 20 grader och panikartat. men skönt var det verkligen. tillochmed badkrukan micki flög ner i vattnet. jag hann också mysa lite hos chefen (haha fel de låter) men eftersom han är mickis pappa så.. smöra lite ska man ju alltid göra.
sen drog vi till ica och handlade snask. bra fet man känner sig också när man köper godis för 58:-  och kompisen bredvid köper för 22:- haha! men ska man svulla ska man göra det all-in tycker jag. inga fjollerier här inte.

kommer sakna alla så mycket nu när det flyttar och försvinner men samtidigt är jag så glad att det verkligen tar steget och kommer här ifrån. det är inte alla som gör, utan blir kvar i hålan för alltid. jag kommer försöka hålla kontakten med alla eftersom jag inte vill att ni försvinner. (YOU GUYS ARE SUPADUPA´) själv längtar jag så mycket tills jag också försvinner. NOVEMBER!! lea kom igen nu och plugga som en jude till körkortet så åker vi bara iväg. nya äventyr och nya människor! hur mycket bättre kan de bli? jag längtar så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0