soldag, utan sol


härligahärliga söndag. chokladharvekakor, te, myspys strumpor och värdelös tv. hur mycket mer kan man begära. jag sitter och försöker pina mig igenom ännu en sagan om ringen film samtidigt som jag försöker kamoflera mina naglar med lite lack. modetidningr har blivit min grej nu också. finns en ny i affären är den min. kungsberget tog sönder mig! men det är en skön avslappning också, halvkoncentrerat. söndagar är faktiskt en av de bästa dagarna som finns, även fast måndagar är förjäkla tuffa.
lastbil imorgon! heja jacob and me, probably the best team in the world?


Kommentarer
Postat av: snefan

de va ett par brutala jävla strumpor!

2009-08-31 @ 04:55:10
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0