so give me something to believe, cause I am living just to breath

undra hur lång tid vi människor ödslar på att vänta. vi väntar på allting hela tiden och gör egentligen aldrig någonting åt saken heller. hela samhället är ju uppbyggt så, det är lite svårt och ändra på. just nu sitter jag och väntar på att få åka iväg till banken och sen iväg till kungsberget. min f.d. arbetskamrat martin hjälper dötiden lite på traven med smsterrorisering. jag tror även att samma låt har spelats om och om och om igen nu femtioelva gånger. KOM IGEN FREDRIK. kom hem nu så vi kan dra oss.
vilket påminner mig om att jag inte har ätit idag. kanske var mindre bra. inte konstigt att man är på dåligt humör dådå! haha, humor.

(ps. löning imorgon. whopediido)


Kommentarer
Postat av: snefan

bloggtorka :(

2009-08-24 @ 20:04:48
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0