one hundred

vem tror på spöken? jag tror på spöken, eller andar eller någonting skumt. ungefär som energier som kan flyga förbi som vi inte riktigt har koll på. jag tror inte på att det är sven, 56, som dog i andra världskriget och kommer för hämnd. utan.. ja (?) jag vet inte. någonting.
just nu har jag en konstig känsla i kroppen. jag sitter ensam i ett av husen här i kungsberget. vi har precis varit ute och sprungit efter att ha kommit hem från tove&erik i ludvika. pajasen står i duschen med jag vägrar gå in i detdär äckliga huset. någonting står inte rätt till där. alla som kommer dit känner olika och samma med mig. detta hurset är jag också osäker på. det klickar, gluckar och låter hela tiden. man har också en konstig känsla, som en magkänsla att man är iakttagen. riktigt rädd är jag just nu. hjälp! hatar och vara ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0