nydesign nydesign nydesign.

..efter otaliga timmar med irritation är jag, nästan, klar. det är små saker som jag skulle vilja fixa till men jag har helt enkelt inte orken till det. imorgon, måndag, blir det inget jobb utan istället är jag ledig och drar upp till kungsberget med mr.F och ska vara hans mat/träningcoach. jag har inte packat eller tänk på vad jag ska ha med mig. jag har inte hunnit helt enkelt. en sak i taget borde jag lära mig.

renoveringen på landet flyter bara på. gick ner tillsammans med hunden till landet runt 12:00 och målade och slipade fram tills 21:00 då amanda nästan bokstavligen drog mig hem. hade jag själv valt hade jag nog suttit kvar där ännu. jag ska måla upp en bild för dig.
- vita väggar, expressobruna lister runt fönster och dörrar, gamla slitna trämöbler, avokadogrönt kök, öppen matsal, stenkaklad vägg, bulliga och långa gardiner i olika färger, kuddar i oändlighet, fotografier på en hel vägg och brinnande ljus. är inte det drömlandstället så vet jag inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0