"men gumman, du ser ut som en riktig knegare"

det händer allting någonting på mitt jobb, varje dag känns det som om jag kommer hem med kittlande känslor i kroppen och bara har massor att berätta. holyhell! jag tror jag är kär i mitt jobb.
idag hände inget mindre än att anette tvättade och körde lastbil! JAG KÖRDE LASTBIL, förstå det. och det var underbart. fram&tillbaka, backa och parkera och alltmänt leka runt de hollänska bilarna runt om. jag ska bara ta c-kort snart. amazing.
rille mördar en fortfrande med skämt han aningen kommit på själv (ordvitsar) eller långa sexfräckisar. kommer inte ens ihåg hälften eftersom jag slutar lyssna efter ett tag. beskrivningen för våran bil är: 2glada prickar som snackar för mycket, båda två, samtidigt om ingenting och ingen lyssnar. hur bra är inte vi?

rickard citat, in action:
innan jag ska prata med en kund: "var snäll! ja, du kan ju vara lite bitchig i rösten, men det gör ingenting! jag tycker bara det är kul, men jag känner dig också. du är så rolig och åka med. jag tycker vi gör så att robin råkar ut för en olycka så kan du fortsätta åka här."

i telefonen: "nu ligger chippolina (jag) och sprattlar på rygg med fötterna i vädret i skåpet. vad ska man göra? mennej! sånt snusk får man inte göra.. vi får vara glada att hon är starkare i armarna än i kroppstyngd."

påväg hem med allsång i bilen av töntiga låtar och anette börjar med dansmoves som är... AWESOME(!); "men snälla lilla du. va håller du på med? *hysteriskt garv* du är en av de mest konstiga brudarna jag träffat. pucko!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0