måndag.

det är sjukt hur man reflekteras och lär sig mycket när man träffar nya människor. jag älskar mitt nya jobb, vilket jag sagt om och om igen. the guys är heltsköna, allihoppa. och inte heller är man utanför gänget utan de nästan drar in en tills man är en del av familjen. kommer sakna den tiden som jag har nu, och ja, även chauffören med hans minst sagt torra humor. nu är det verkligen bara 2 veckor kvar. arbetslösheten känns mindre rolig.
allsången i bilen, snustorra mackorna, tunga kartonger och roliga turkar. idag fick jag tillochmed höra att jag var guld värd. om inte det är en positiv arbetsmiljö så vetefan.

gick ner till landet efter jobbet, som vanligt. fiskade lite, åt middag, tjaffsade med farfar och gosade med hunden. riktigt skön dag! renoveringen börjar nere på landet så fort pappa och sillen inte är där nere. de ska inte få stå och klaga när jag går all in. det ska bli så himla bra alltså. anette is spanking! (by rille) what are you gonna do?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0