"lyssna det är ace of base, dem som har gjort waterloo och mamma mia"

what are we waiting for? nu sitter jag här nyduschad och mysig och har ingenting och göra. smaskar på godiset från igår och bara tänker på hur ansiktet kommer explodera om jag fortsätter att inte träna. wellwell, skulle umgås med mr.K idag men.. ingen av oss har bil så.. det ser inte så ljus ut. jag skulle också ut och gå med mr.F så vi får se hur detta går. imrgon har jag sovmorgon till 08:00 och kommer ha lagom många roliga lådor. men som tur ät åker man ju med rumpan nummer ett så dagen kommer nog gå ganska snabbt. jag ska skaffa mod och flirta till mig hos S också. haha! livet leker.
wellwell..

it's amazing

Kommentarer
Postat av: snefan

jag tycker synd om personen som yttrade din överskrift :(

2009-08-17 @ 17:47:33
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0