"livet blir lättare om man äter en bra frukost"

fredrik och jag har börjat våran ''antifettoträningslägersgrej" idag, här i kungsberget. vi har redan hunnit ta våran första joggingtur genom området, lagat middag utan onödigt strunt i och tagit steget till hulkenkroppen. imorgon blir´det jobb i gävle, eller ja iallafall för fredrik. jag ska sitta bredvid och se glad ut och tydligen skriva rapporter. morgonjoggingrundan sker 07:00. HALLELUJA! det finns också grymt balla kossor här precis utanför dörren. vem säger nej till att välta kossor inatt? haha! lätt road man blir här.
när jag kommer tillbaka till bålsta ska jag vara sockeravvänjd, träningsnarkoman och morgonpigg. vi borde väl märka om planen går fullt ut.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Få en massa gratis kläder och prylar bara av att samla poäng!

Gå med nu! http://www.freestreet.se/?r=19465



;)

2009-08-25 @ 01:49:01
URL: http://blondiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0