jobb, bio och besvär

jobbet rullar på som vanligt, lite grejer och göra idag så jag sov ett tag i lastbilen medan lea/ceder ringde stup i kvarten och skällde ut mig för mitt lyxiga jobb. wellwell, på fredag är det slut. ledsen var ordet, minst sagt.
direkt efter hade jag, lea och ceder bestämt oss för att åka och kolla på bio, sommaren med göran. haha! jag tyckte den var askul, men det verkade de andra inte tycka. haha! en riktigt jobbig film och kolla på. bara massor av besvär och problem.

jag har ett besvär, vilket jag inte tänker öppna mig här om. haha! känns inte som om det är läge. allting känns bara så jobbigt och fel. och jag skulle nästan vilja kasta en dammsugare i vattnet, av ingen anledning alls än att det skulle hjälpa! jag tänker för mycket och spånar för mycket. snart kommer hela min hjärna sprängas.
ska nog ta lite tid för mig själv även fast jag känner mig så stressad för timglaset bara tickar och vartfan befinner jag mig om ens 2 veckor? skulle jag få tag i en hand tror jag inte att jag skulle släppa. riktiga världen var faktiskt läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0