jag behöver få det sagt

jag gör det inte för att jag inte bryr mig. jag gör det inte heller för att jag inte vill ha dig här, det funkar bara inte. du kan inte komma hit, som allting var som förut. du kan inte valsa in och tro att jag varje dag har lust att se dig. det ni tillsammans har gjort och det ni bestämde var jag med på, men sättet ni hanterar det på är inte okej. det är inte mänskligt och dra in mig mer än som ni redan gjort.
det gör ont, riktigt ont och behöva säg att jag inte orkar ha dig här. men det är så jag känner. jag måste ha chansen och förklara varför. vi lämnade livet bakom oss för att det inte fungerade, vilket betyder att det inte fungerar idag heller. skulle jag kunna skulle jag flyttat så jag slipper varken se dig eller honom för ett tag. jag har inte ens vant mig vid tanken. att träffa er ska vara på mina villkor nu och jag ska inte behöva känna mig tvingad. man växer upp av en anledning och jag hoppas du blir stark nog och ta emot detta, vilket du nog inte är. dadda inte mig, det är inte jag som behöver det. häng inte kvar och paddla inte i cirklar. väx framåt istället för att förstöra allting runt omkring dig. ta hjälp av de som vill försöka, för jag orkar inte längre. det är inte min uppgift och inte mitt ansvar även fast jag skulle vilja kunna hjälpa er och sluta trassla till det för oss.

Kommentarer
Postat av: snefan

Nån gång måste dom låta dig få växa upp och få träffa dom när du vill, som du sa. Det är inte menat att man ska dröja kvar såhär länge, man ska växa ifrån dom.

2009-08-04 @ 21:28:58
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0