igår, vad ska jag säga? AWESOME

rasmums & sandluschs ''flytta här ifrån''-fest
satan kul jag hade. jag tror jag lyckades med allting som man ska lyckas med under en fest i crazy upptåg.  jag & johanna hade ribban ganska högt för alla andra och hänga på. micki var inte seg hon heller. hela arvikagänget tillbaka in business, hajlå! haha! & allting jag längtar efter nu är kebabtallrik.

- dansade tills svetten rann
- brände hela benen i brännässlor på jakt efter sjön, men hittade istället en åker.
- drog en shot på.. 1,5 dl
- ''headbangade'' på nybbes rygg till dead by april, om&om&om&om igen.
- badade tunna i endast trosor
- somnade på bordet i väntan på bussen runt 05:00
- klämde in oss 4-5 personer i en dusch
- dansade på stolen, tills johanna flög av i världens fart.
- såg.. lite för mycket av allting!
- var delaktig och orsaka vattenskador och trasig duschdörr. ingen aning om jag ens var där när det hände men.. (?!)

+ nu då? aa, jag kommer sakna de små smurfarna iallafall. men synd för dem så kommer jag nog komma upp och hälsa på såfort jag har chansen eftersom.. aa, de har inget val! puss&kläm på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHHHAHAHAHHA... fyfan vilken kväll! ;D Det var sjukt roligt, men man mådde fan inte bra dagen efter!

Tack för en rolig kväll måste jag säga, det kanske spårade en del, men kul var det!

2009-08-09 @ 21:21:34
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0