ibland måste man få tid för sig själv.

ingenting och göra och uttråkad. vad gör man? jo man sätter sig och målar. jag hittade en blogg av en tjej som kallar sig själv bokkei. hon är gaklet duktig och målar som en gud. jag fick spel och tänkte: jag ska fan också lära mig och måla sådär.
så jag skrev ut en bild på en sminkad brud från google som såg lagom lätt ut och göra. jag kämpade med det i kanske 1,5 timme. med tusch och smink (hade inga kritpennor så.. man får använda det man har) och nu står ögonen i kors. jag ser INGENTING. skärpan på  ögonen existerar inte ens. synsam nästa skulle jag tro. anette med brillor, hur sexigare kan livet bli? bwhah! jag ser inte ens skärmen på datorn just nu. hejhopp!

resultatet av konstnärsdrömmen:
 


Kommentarer
Postat av: Cathi

HAHA VAFAN! du KAN ju rita skitbra du med? jättefint ju.

2009-08-13 @ 20:24:25
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0