HUSMOR IS BACK IN BUSINESS

vilken tant jag har blivit och gu' va jag känner mig vuxen. går till jobbet, planerar när jag kommer hem att åka och handla mat (som jag varit utan i ungefär 5 dagar) kommer hem och hela huset har sönder fallit i krigsfält. disken! tvättstugan! köket! hundpromenaden! allting går som blixtar fram och helt plötsligt var klockan liiite för mycket. jag kan tillochmed berätta att när jag var ute och gick med hunden plockade jag upp skräp på marken (nu övergick jag från vuxen till pensionär DIREKT) men på något sätt känner jag mig otroligt lycklig idag och bara allmänt hjälpsam. ibland får man bra störda ryck.
kanske ska ta och vara lite mer seriös på denna sida? jag vill, men tiden räcker inte till. jag vill ha en bärbar. då hade jag kunnat skriva och vika tvätt samtidigt. lön, lön, lön!! 2 dagar kvar med mina gullungar på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0