en torsdag

man är bruden de skämtar med och nu är jag verkligen trivsam på jobbet. jag vill inte sluta, buhu! träffar nya människor varje dag och en sak har jag märkt. alla på jobbet älskar att prata, om vi nu får ordet. mundiarré på alla som jag träffat, helt amazing!
idag var väl som vanligt. chippolina och rille på äventyr i skogarna och lämnar kartonger och snackandes om allting mellan himmel och jord. en sak som kom upp idag var ändå hur jag uppfattas av andra och hur det är och jobba med mig. riktigt roligt och få reda på, faktiskt. man lär sig mycket om sig själv. sanningen är väl egentligen att ingen känner en bättre än människor som aldrig träffat en förut. jag tycker om förutfattade meningar eftersom de finns där av en anledning och en annan anledning att motbevisa.

efter jobbet åkte jag och ceder ner till landet och badade och skuttade runt. lea skulle komma ner också. men jag vet inte, det blev något missförstånd och allting gick skäpprätt åt h. det ska vi damnit fixa imrogon, om jag hinner. plaskade i vattnet i ungefär 40 min utan att överdriva. 25 grader och sol.

en sista sak: är hur farscinerad man kan bli av en människa bara för att man varken vet hur gammal han är, vad han heter eller vart han bor. allting du vet är hur han ser ut och att du snackar med honom varje dag. helt galet! spännandespännande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oooh.. mysteryman!! ;D

2009-08-06 @ 21:56:18
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0