close your eyes

bläddrar mellan alla klädessidor jag vet existerar och hittar guldkorn överallt. kollade precis på kontot och = 145:- så det blir ju inte mycket pengar för de, eftersom de också kommer gå till räkningar. vissa dagar räcker bara inte drömmar till.

idag har det bara varit en allmänt dålig dag. den började bra och hade bra stunder men hela dagen kändes bara helt fel. jag tycker allting är pinsamt, jobbigt eller ivägen. en jobbig dag helt enkelt! jobbet gick väl egentligen bra och min gullunge martin fortsätter väl bara vara martin. vi busar och skojar med arga turkar som klagar på både det ena och det andra om leveranserna. lastbilen innehåller alltid läsk eftersom vi får gratis av kunderna och vädret kan man heller inte klaga på.
vad kan man klaga på dådå? jo, en dålig känsla i magen. någonting som inte riktigt står tills om det ska. vad det är vet jag inte. det kunde också ha varit för att jag skulle prata med bossen idag om förlängt jobb, vilket jag fruktat ganska länge. ingen aning om det gick bra eller inte. men den som väntar får se.

promenad med emilia när jag kom hem och en pratstund med mamma var allting jag behövde innan jag nu, mår lite bättre och vill gosa ner mig i sängen. sista dagen imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0