autumn

nejnejnejnej! jag hade hoppats så på sista dagen i lastbilen och hinna med tanken att jag ska förflyttas in i byggnaden men så blev det inte. ilso, en av cheferna, ringde och sa att jag redan imorgon skulle in på lagret. hatar alltid första dagarna man ser ut som ett fån, känner sig ännu värre och förstår ingenting. förhoppningsvis går det väl bra. man kanske inte ska klaga, man har ju iallafall ett jobb.

vid andra tankar ser jag ut som en cuatro stagioni i ansiktet. all dess skräpmat håller på att förgöra mig. chokladen som ligger i kylskåpet, kakorna som ligger i skafferiet och pizzorna som ligger i frysen. vad håller jag på med? lunchen idag bestod utav donken också. jag kunde inte ens äta eftersom min kropp sa ifrån. blev så äcklad att jag slängde alltihop och jacob satt bara bredvid och fattade ingenting. no more! ansiktsvård nästa + nyttig mat.

snart ska jag bege mig till emilia på någon aloe vera-kväll. massor av kladdkrämer och fina saker. tyvärr har jag redan bestämt mig att inte köpa någonting eftersom hela mitt kladdskåp idag redan består utav aloe vera. men det är alltid kul och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0