ändrade planer

06:26 ringde min mobil imorse. jag flyger upp och ser ett missat samtal från mitt jobb. ligger och svär och vägrar sova på en halvtimme. ilso ringer sedan igen och frågar om jag kan jobba imorgon. OM jag kan. så jag och mr.F åker hem idag istället, efter middag, städning och springning. så planerna ändras lite sådär, men jag är lycklig som få. så de närmaste dagarna kommer jag alltså befinna mig på jobb och landet hemma i trakterna.

som vilken dag som helt här i kungsberget sitter jag och väntar på hårtarbetande mr.F och surfar runt på hans nya laptop, läser roliga forum, lyssnar på micheal jacksons samlingsskiva och är nog inne på min 5:e modetidning sen vi kom upp. galet shoppingsugen man blir när man ser alla nya kläder och man vet att det finns pengar på kontot. men hold you horses, för jag har lovat mig själv och spara lite pengar nu innan man får fastare jobb.
för att berätta hur kär jag är i dalarna ska jag tala om en butik som bara skriker kärlek. dollarstore! hur skön butik somhelst och allting kostar 20:- och det är snygga, bra grejer också (tallrikar, koppar och småskit) handlade där igår och tänker tusan kolla in där igen idag i sandviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0